Zamówienia wysyłkowe zostaną dostarczone do klienta przesyłką kurierską lub przesyłką kurierską pobraniową.
Przesyłki dostarczane są na palecie lub w kartonie. Wysyłka w kartonie możliwa jest dla zamówień płytek ceramicznych w ilości do 20 sztuk oraz parapetów drewnianych o wadze do 30 kg. Przesyłki paletowe realizowane są dla zamówień na płytki ceramiczne (powyżej 20 sztuk), parapety drewniane (powyżej 30 kg) oraz parapety kamienne.
Przed odebraniem przesyłki u kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze sprzedawcą.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego towaru lub realizacji zamówienia, wynikające z błędnie podanego lub niedokładnego adresu dostawy podanego przez klienta.
Termin realizacji zamówienia nie przekracza 14 dni roboczych chyba, że w opisie produktu podano inny termin. Termin ten należy liczyć:
- w przypadku wyboru sposobu płatności za pobraniem – od dnia potwierdzenia zamówienia przez sprzedawcę
- w przypadku wyboru sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego sprzedawcy.
W razie czasowej niedostępności produktu, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.